Pecah Tanah

Bismillahirrahmanirrahim...


Salam,

aku bukan sorg yg religious sgt tapi disebabkan nk mulakan perkara baru, so aku mulakan la dengan bismillah. :)

Selamat tiba ditujukan kepada yang baru sampai, blog ni masih segar, masih dara serta masih teruna. Bakal dicemari dan dipenuhi dengan kata-kata yang aku rasakan benar dan pendapat aku pada perkara-perkara sekeliling yang berlaku. Word of caution, if you don't like it, i don't care :)

Motif aku tulis blog bukan sebab nak fame or fortune(mehhh), tapi sekadar tempat aku menyatakan pendapat dan baca apa pendapat readers yang berpandangan sama or tak berpandangan sama dengan aku. People have their views and i respect it (sometimes).

Kenapa Rentak Jiwa? Mudah je jawapan dia, kerana aku tak tau nak letak nama lain :P . Fikir berjam-jam tapi still tak menemui jawapan yang menarik. Mungkin akan diubah nanti setelah Tuhan kurniakan aku hidayah nama untuk blog ni.

Okay. Sudah sampai ke perenggan penutup. Sebagai mengakhiri post #1 ni, aku harap korang boleh relate ngan apa yang aku tulis, relate ngan idealogi yang aku utarkan, dan paling penting sekali, share dengan kawan-kawan :)

Salam!
-RJ

2 comments:

Pages